Reklama
Rozwiń
Reklama

Serbia prywatyzuje środki przekazu

Serbska agencja prywatyzacji zapowiedziała sprzedaż 38 państwowych środków przekazu, w tym istniejącej od 72 lat agencji prasowej Tanjug

Aktualizacja: 30.06.2015 18:58 Publikacja: 30.06.2015 18:50

Serbski parlament zezwolił na prywatyzacje mediów

Serbski parlament zezwolił na prywatyzacje mediów

Foto: Bloomberg

Ich sprzedaż jest zgodna z ustawą o informacji i środkach przekazu przyjętą w sierpniu i z szerszą strategią na lata 2011-16, która zakłada likwidację państwowej własności w tym sektorze.

Jest także częścią działań tego kraju, który stara się o wejście do Unii Europejskiej i rządowych planów ograniczenia sektora publicznego związanych z 3-letnią umową z MFW o przyznaniu Serbii ostrożnościowej pożyczki 1,2 mld euro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama