Reklama
Rozwiń

Serbia prywatyzuje środki przekazu

Serbska agencja prywatyzacji zapowiedziała sprzedaż 38 państwowych środków przekazu, w tym istniejącej od 72 lat agencji prasowej Tanjug

Aktualizacja: 30.06.2015 18:58 Publikacja: 30.06.2015 18:50

Serbski parlament zezwolił na prywatyzacje mediów

Serbski parlament zezwolił na prywatyzacje mediów

Foto: Bloomberg

Ich sprzedaż jest zgodna z ustawą o informacji i środkach przekazu przyjętą w sierpniu i z szerszą strategią na lata 2011-16, która zakłada likwidację państwowej własności w tym sektorze.

Jest także częścią działań tego kraju, który stara się o wejście do Unii Europejskiej i rządowych planów ograniczenia sektora publicznego związanych z 3-letnią umową z MFW o przyznaniu Serbii ostrożnościowej pożyczki 1,2 mld euro.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?