Reklama

Serbia prywatyzuje środki przekazu

Serbska agencja prywatyzacji zapowiedziała sprzedaż 38 państwowych środków przekazu, w tym istniejącej od 72 lat agencji prasowej Tanjug

Aktualizacja: 30.06.2015 18:58 Publikacja: 30.06.2015 18:50

Serbski parlament zezwolił na prywatyzacje mediów

Serbski parlament zezwolił na prywatyzacje mediów

Foto: Bloomberg

Ich sprzedaż jest zgodna z ustawą o informacji i środkach przekazu przyjętą w sierpniu i z szerszą strategią na lata 2011-16, która zakłada likwidację państwowej własności w tym sektorze.

Jest także częścią działań tego kraju, który stara się o wejście do Unii Europejskiej i rządowych planów ograniczenia sektora publicznego związanych z 3-letnią umową z MFW o przyznaniu Serbii ostrożnościowej pożyczki 1,2 mld euro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama