Według Komisji Europejskiej bariery w internecie powodują, że obywatele nie mają dostępu do wszystkich towarów i usług w UE. Jedynie 15 proc. z nich dokonuje zakupów online w innym kraju Unii.
A spółki internetowe i start-upy nie mogą w pełni wykorzystać możliwości wzrostu, które dają im technologie cyfrowe. Poza tym firmy i administracja nie mogą w pełni wykorzystywać narzędzi cyfrowych. Jak podaje KE, jednolity rynek cyfrowy może się przyczynić do wypracowania 415 mld euro rocznie w gospodarce i stworzenia setek tysięcy miejsc pracy.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas