Cena została ustalona na 9,99 dol. Wydarzenie zbiegło się w czasie z przedpremierowym pokazem tytułu na konsole Xbox One w ramach rozpoczynającej się dziś konferencji PAX Prime w Seattle.

Przedstawiciele Bloober Team w USA pokazują nowy tytuł dziennikarzom, youtuberom oraz graczom. Zgodnie z planami marketingowymi premiera Layers of Fear na Xbox One odbędzie się tego samego dnia co premiera pełnej wersji gry na pecety, czyli w IV kwartale 2015 r. Wówczas cena gry ma zostać podwyższona.

- Chcemy uczynić z Layers of Fear jeden z naszych flagowych brandów. Gra jest niezwykle dobrze odbierana przez graczy i media. Stąd nasz pomysł na jej dalszy rozwój i uczynienie z niej jednej z wiodących gier typu horror na rynku – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team. Spółka, choć wydała tytuł niemal w całości, to dla zintensyfikowania efektu zadecydowała się o chwilowym usunięciu pewnych wątków fabularnych i rozwiązań gameplayowych.

– Zabieg ten jest dla nas szczególnie ważny ze względu na jak najszerszy odzew, którego oczekujemy od graczy. Planujemy bowiem dalej rozwijać produkt o rozwiązania, które w grach dotychczas nie zostały zastosowane – dodaje Babieno.

Akcje firma notowanej na NewConnect od rana tanieją o 1,7 proc. O godz. 11 za papier płacono 29,99 zł. Od początku roku wycena spółki na NC wzrosła o 66 proc. Bloober Team powstał w 2008 r. Specjalizuje się w tworzeniu gier z gatunku thriller/horror skierowanych do odbiorcy dorosłego.