Reklama

Polacy chętnie płacą za newsy w internecie

Za dostęp do wybranych artykułów oraz subskrypcję witryn z najnowszymi informacjami płacimy częściej niż Brytyjczycy, Hiszpanie czy Niemcy – wynika z najnowszych badań

Aktualizacja: 23.10.2015 08:19 Publikacja: 23.10.2015 01:01

Jesteśmy europejskimi liderami, jeśli chodzi o płacenie za newsy w sieci. W ubiegłym roku zrobiło to 17 proc. polskich internautów, którzy wchodzą do sieci w poszukiwaniu najnowszych informacji. A 7 proc. miało zasubskrybowane takie usługi. Takie dane przynosi pierwszy uwzględniający Polskę raport o korzystaniu z mediów, przygotowany przez brytyjski Reuters Institute for the Study of Journalism, działający przy Uniwersytecie w Oksfordzie.

W obu przypadkach wypadamy bardzo korzystnie na tle innych, bardziej dojrzałych mediowych rynków, jak brytyjski, niemiecki, austriacki, holenderski czy hiszpański.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama