Przychody segmentu międzynarodowego w III kw. 2015 r. po raz pierwszy obejmujące także wyniki przejętego przez SNI w tym roku TVN, sięgnęły 118,7 mln dol., podczas gdy rok wcześniej wynosiły zaledwie 23,8 mln dol. Jak podaje SNI, ten skok przychodów to głównie efekt skonsolidowania wyników TVN. – Zysk segmentu międzynarodowego napędzony przez konsolidację TVN wyniósł 10,9 mln dol. przy 5,9 mln dol. straty rok wcześniej – podano. Na konferencji prezentującej wyniki Scrippsa za III kw. management koncernu wypowiadał się o efektach przejęcia TVN. – Już zaczynamy osiągać korzyści dzięki synergiom programowym. W kolejnych miesiącach będziemy włączać kolejne nasze produkcje do ofert kanałów TVN – mówił Burton Jablin, dyrektor operacyjny SNI.
Dotychczas Scripps ogłosił, że powstaje polska edycja programu dekoratorskiego Kitchen Crashers – „Polowanie na kuchnię". W przyszłości takich projektów ma być więcej, w kanałach TVN mają się też pojawiać oryginalne produkcje z biblioteki SNI.
Jak podała Lori Hickok, dyrektor finansowa SNI, całkowite przychody TVN liczone w lokalnej walucie wzrosły w III kw. o 6 proc., a wpływy z reklam - o 7 proc. (jak podała tego samego dnia Agora, cały rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w tym samym czasie w Polsce o 6,5 proc.). – W części stało się tak dzięki wzrostom kanałów tematycznych, w części - dzięki podwyżkom cen reklam – dodała Hickok.
Wydatki, jakie SNI poniosło w związku z transakcją przejęcia TVN i włączeniu go w struktury SNI sięgnęły 8,4 mln dol.