Dobre perspektywy dla reklamy w naszym kraju

Według przewidywań Agory polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku w tempie bliskim górnej granicy podawanych wcześniej widełek 2–4 proc.

Aktualizacja: 09.11.2015 21:44 Publikacja: 09.11.2015 21:00

Dobre perspektywy dla reklamy w naszym kraju

Według szacunków mediowej grupy w III kwartale rynek reklamy w Polsce był wart 1,67 mld zł, czyli o 5,5 proc. więcej niż rok temu.

Najszybciej rosły na nim wydatki na reklamę w sieci – o 10 proc., rynki reklamy telewizyjnej i zewnętrznej zwiększyły się o 6,5 proc., a radiowy wzrósł o 5,5 proc. Rynek reklamy kinowej spadł o 2 proc., dzienników o 10 proc., a czasopism o 5,5 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie