Reklama
Rozwiń

Dobre perspektywy dla reklamy w naszym kraju

Według przewidywań Agory polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku w tempie bliskim górnej granicy podawanych wcześniej widełek 2–4 proc.

Aktualizacja: 09.11.2015 21:44 Publikacja: 09.11.2015 21:00

Dobre perspektywy dla reklamy w naszym kraju

Według szacunków mediowej grupy w III kwartale rynek reklamy w Polsce był wart 1,67 mld zł, czyli o 5,5 proc. więcej niż rok temu.

Najszybciej rosły na nim wydatki na reklamę w sieci – o 10 proc., rynki reklamy telewizyjnej i zewnętrznej zwiększyły się o 6,5 proc., a radiowy wzrósł o 5,5 proc. Rynek reklamy kinowej spadł o 2 proc., dzienników o 10 proc., a czasopism o 5,5 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji