Aktualizacja: 12.11.2015 08:13 Publikacja: 12.11.2015 07:00
Foto: 123RF
Bogate promocje ogłosili operatorzy platform cyfrowych, ale i telekomy, które podobnie jak platformy walczą teraz o uwagę klientów na nasyconym rynku.
Cyfrowy Polsat pozostał w tym przedświątecznym sezonie wierny obdarowywaniu widzów prezentami „za zero złotych". Żeby dostać na święta telewizor smart i full HD (z dostępem do internetu) „za darmo", bez względu na to, czy już jest się klientem Cyfrowego czy nie, trzeba najpierw podpisać z Cyfrowym nową dwuletnią umowę na wybrane pakiety kanałów, a potem co miesiąc przez 48 miesięcy płacić także ratę za wybrany telewizor. Jak podaje Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego, nie ma w planach kolejnych promocji przed świętami.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas