Reklama
Rozwiń
Reklama

Wczesne święta w płatnych telewizjach i telekomach

Operatorzy już w listopadzie ruszyli ze świątecznymi promocjami.

Aktualizacja: 12.11.2015 08:13 Publikacja: 12.11.2015 07:00

Wczesne święta w płatnych telewizjach i telekomach

Foto: 123RF

Bogate promocje ogłosili operatorzy platform cyfrowych, ale i telekomy, które podobnie jak platformy walczą teraz o uwagę klientów na nasyconym rynku.

Cyfrowy Polsat pozostał w tym przedświątecznym sezonie wierny obdarowywaniu widzów prezentami „za zero złotych". Żeby dostać na święta telewizor smart i full HD (z dostępem do internetu) „za darmo", bez względu na to, czy już jest się klientem Cyfrowego czy nie, trzeba najpierw podpisać z Cyfrowym nową dwuletnią umowę na wybrane pakiety kanałów, a potem co miesiąc przez 48 miesięcy płacić także ratę za wybrany telewizor. Jak podaje Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego, nie ma w planach kolejnych promocji przed świętami.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama