Aktualizacja: 13.11.2015 14:45 Publikacja: 13.11.2015 14:45
Foto: Flickr
Po dziewięciu miesiącach tego roku przychody z reklam i dystrybucji oraz pozostałe związane z kanałami z rodziny FilmBox wyniosły w Kino Polska TV 43,35 mln zł, czyli były wyższe aż o 20 proc. niż rok wcześniej w tym samym czasie. To wynik rozwijania międzynarodowej dystrybucji tych kanałów poza krajem (są m.in. w ofertach operatorów w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Serbii, a także w Afryce, m.in. (od listopada) w Tanzanii.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas