Aktualizacja: 30.11.2015 17:44 Publikacja: 30.11.2015 17:44
Foto: Bloomberg
Jeszcze w 2010 roku subskrybentów serwisów wideo w sieci było globalnie 28 mln. Tylko między tym i 2020 rokiem przybędzie ich wielokrotnie więcej: 145 mln.
– W Chinach ich liczba wzrośnie w tym czasie 20 mln, USA przyłączy 22 mln, Japonia: 9 mln, a Indie – ponad 7 mln – podaje Digital TV Research.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas