Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix ze 115 mln abonentów zawojuje ponad jedną trzecią rynku

Do 2020 na świecie z usług subskrypcyjnych serwisów wideo w sieci (SVoD) korzystać będzie 306 mln osób – prognozuje Digital TV Research. To prawie dwukrotnie więcej niż na koniec tego roku, który powinien zamknąć się ze 161 mln abonentów.

Publikacja: 30.11.2015 17:44

Netflix ze 115 mln abonentów zawojuje ponad jedną trzecią rynku

Foto: Bloomberg

Jeszcze w 2010 roku subskrybentów serwisów wideo w sieci było globalnie 28 mln. Tylko między tym i 2020 rokiem przybędzie ich wielokrotnie więcej: 145 mln.

– W Chinach ich liczba wzrośnie w tym czasie 20 mln, USA przyłączy 22 mln, Japonia: 9 mln, a Indie – ponad 7 mln – podaje Digital TV Research.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama