Zapach jest jak przymiotnik

Przed rynkiem aromamarketingu tłuste lata. Gros sklepów i punktów usługowych jeszcze z niego nie korzysta, a już pojawiają się zupełnie nowe jego zastosowania.

Publikacja: 20.12.2015 21:00

Z marketingu zapachowego korzystają powszechnie sklepy i centra handlowe

Z marketingu zapachowego korzystają powszechnie sklepy i centra handlowe

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Dobrze dobrany zapach na imprezę weselną... utrwali wspomnienia z wydarzenia na dłużej, a w banku sprawi, że przestanie się dłużyć czas.

Dlatego klientami firm z sektora aromamarketingu zaczynają bywać punkty z zupełnie innej półki niż sklepy, restauracje czy galerie handlowe. To np. domy opieki nad starszymi osobami, kasyna, biura, banki, a nawet... zakłady pogrzebowe.

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie