Aktualizacja: 28.12.2015 18:26 Publikacja: 28.12.2015 17:50
Foto: Bloomberg
To 76,4 proc. wszystkich Polaków, połowę stanowią mężczyźni, a połowę kobiety. Największą grupę (37 proc.)stanowią osoby w wieku 25-39 lat, 34 proc. internautów to osoby między 40 i 59 rokiem życia. 9 proc. wszystkich użytkowników sieci to osoby po 60. roku życia, a jedną piątą stanowią najmłodsi użytkownicy (15-24 –latkowie).
Najczęściej odwiedzaną witryną internetową jest w Polsce Google.pl. Aż 85,7 proc. polskich internautów deklaruje, że odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca. 73,4 proc. wskazuje na Allegro.pl, 64,6 proc. – na Youtube.pl, a 62,2 proc. – na Facebooka. Potem pojawiają się w zestawieniu największe polskie portale horyzontalne: Onet.pl (48,9 proc. wskazań) i WP.pl (39,1 proc.), a następnie porównywarka cenowa Ceneo.pl (31,5 proc.), Wikipedia (30,3 proc.), Interia (29,3 proc.) oraz Gazeta.pl (17,6 proc.).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas