To 76,4 proc. wszystkich Polaków, połowę stanowią mężczyźni, a połowę kobiety. Największą grupę (37 proc.)stanowią osoby w wieku 25-39 lat, 34 proc. internautów to osoby między 40 i 59 rokiem życia. 9 proc. wszystkich użytkowników sieci to osoby po 60. roku życia, a jedną piątą stanowią najmłodsi użytkownicy (15-24 –latkowie).
Najczęściej odwiedzaną witryną internetową jest w Polsce Google.pl. Aż 85,7 proc. polskich internautów deklaruje, że odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca. 73,4 proc. wskazuje na Allegro.pl, 64,6 proc. – na Youtube.pl, a 62,2 proc. – na Facebooka. Potem pojawiają się w zestawieniu największe polskie portale horyzontalne: Onet.pl (48,9 proc. wskazań) i WP.pl (39,1 proc.), a następnie porównywarka cenowa Ceneo.pl (31,5 proc.), Wikipedia (30,3 proc.), Interia (29,3 proc.) oraz Gazeta.pl (17,6 proc.).
Zapytani o to, jakie znają witryny internetowe internauci najczęściej podają Ont.pl (57,2 proc. odpowiedzi), Wp.pl (55,2 proc. wskazań), Facebooka (52,5 proc.) oraz Google (48,4 proc.).