Reklama
Rozwiń
Reklama

23 mln internautów w Polsce

Tyle osób korzystało w Polsce z sieci między lipcem i wrześniem tego roku – wynika z najnowszego badania NetTrack.

Aktualizacja: 28.12.2015 18:26 Publikacja: 28.12.2015 17:50

23 mln internautów w Polsce

Foto: Bloomberg

To 76,4 proc. wszystkich Polaków, połowę stanowią mężczyźni, a połowę kobiety. Największą grupę (37 proc.)stanowią osoby w wieku 25-39 lat, 34 proc. internautów to osoby między 40 i 59 rokiem życia. 9 proc. wszystkich użytkowników sieci to osoby po 60. roku życia, a jedną piątą stanowią najmłodsi użytkownicy (15-24 –latkowie).

Najczęściej odwiedzaną witryną internetową jest w Polsce Google.pl. Aż 85,7 proc. polskich internautów deklaruje, że odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca. 73,4 proc. wskazuje na Allegro.pl, 64,6 proc. – na Youtube.pl, a 62,2 proc. – na Facebooka. Potem pojawiają się w zestawieniu największe polskie portale horyzontalne: Onet.pl (48,9 proc. wskazań) i WP.pl (39,1 proc.), a następnie porównywarka cenowa Ceneo.pl (31,5 proc.), Wikipedia (30,3 proc.), Interia (29,3 proc.) oraz Gazeta.pl (17,6 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama