Reklama
Rozwiń
Reklama

Magia srebrnego ekranu wciąż działa

Prawie 44,6 mln widzów odwiedziło w ubiegłym roku polskie kina. Dzięki nim właściciele multipleksów mogli się pochwalić wysokimi zyskami. Branża ma nadzieję na dalsze zwyżki.

Aktualizacja: 10.01.2016 21:39 Publikacja: 10.01.2016 20:00

Od kilku tygodni zanosiło się na kinowy rekord. Z danych z polskich kin wynika, że sprzedały one w minionym roku 44,58 mln biletów (o 10,2 proc. więcej niż rok wcześniej), a do ich kas wpłynęło blisko 822 mln zł, czyli o około 13 proc. więcej niż w 2014 r. – wynika z najnowszego zestawienia Boxoffice.pl. Pobicie kinowego rekordu w tym roku też jest prawdopodobne.

Czas komedii

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama