Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy otwarci na ultraHD

Jesteśmy wśród tych europejskich widzów, którzy chętnie zainwestują w nowe telewizory i kanały 4K.

Aktualizacja: 13.01.2016 21:25 Publikacja: 13.01.2016 20:00

Polacy, Niemcy i Brytyjczycy są otwarci na kupowanie telewizorów umożliwiających oglądanie obrazu w ultraHD, zapłaciliby także za dodatkowe kanały nadające w tej technologii – wynika z badania, jakie Eutelsat, operator satelitarny (umożliwia nadawcom i platformom satelitarnym dosyłanie sygnału kanałów telewizyjnych) przeprowadził wspólnie z firmą TNS i Samsungiem.

UltraHD czy często zamiennie używane do określenia tej samej technologii 4K (to skrót od 4 i „kilo" – przedrostka oznaczającego tysiąc) to technologia umożliwiająca oglądanie obrazu o rozdzielczości 3840 na 2160 pikseli, czyli takiej, która horyzontalnie liczy prawie 4 tys. pikseli.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama