Reklama

Nielsen zrobił błąd. Nowe dane oglądalności TV Republika i TVP Info

Badająca rynek telewizyjny firma skorygowała dane o widowni stacji telewizyjnych w Polsce za pierwszy tydzień 2024 r. Zobacz jakie wyniki mają stacje informacyjne.

Publikacja: 11.01.2024 13:17

Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewi

Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewizji, pomyliła się

Foto: Adobe Stock

Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewizji, pomyliła się. Opublikowane przez nią na początku tego tygodnia wyniki działających w Polsce stacji telewizyjnych za pierwszy tydzień 2024 roku okazują się błędne. Dziś do mediów rozesłano poprawne liczby. 

W Nielsenie tłumaczą błąd pomyłką przy zaciąganiu danych do arkuszu Excela: zliczyć miał się niepełny tydzień.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Reklama
Reklama