Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 02.09.2025 21:27 Publikacja: 11.01.2024 13:17
Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewizji, pomyliła się
Foto: Adobe Stock
Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewizji, pomyliła się. Opublikowane przez nią na początku tego tygodnia wyniki działających w Polsce stacji telewizyjnych za pierwszy tydzień 2024 roku okazują się błędne. Dziś do mediów rozesłano poprawne liczby.
W Nielsenie tłumaczą błąd pomyłką przy zaciąganiu danych do arkuszu Excela: zliczyć miał się niepełny tydzień.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas