Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.02.2016 12:49 Publikacja: 03.02.2016 10:58
Foto: ROL
„Rz" i „Parkiet" były jedynymi dziennikami z tej grupy, których sprzedaż nie spadła w 2015 roku.
W całym ubiegłym roku łączna sprzedaż pięciu największych ogólnopolskich dzienników obniżyła się o 5,2 proc. do 711,2 tys. egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tak zwaną „sprzedaż ogółem" (sprzedaż kioskowa i prenumerata, uwzględniająca e-wydania). Na spadającym rynku wynik z 2014 roku udało się utrzymać tylko dwóm ogólnopolskim dziennikom – „Rzeczpospolitej" i „parkietowi". Sprzedaż tej pierwszej wzrosła o 0,1 proc. do 55,9 tys. egz. , „Parkiet" zyskał 4,5 proc., a jego średnia sprzedaż wynosiła 4,8 tys. egz. Pozostałe tytuły odnotowały spadki, ale były to już spadki jednocyfrowe. „Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał średnio 44,9 tys. egz. (spadek r/r o 5 proc.), bulwarowy „Fakt": 307,5 tys. egz. ( spadek o 5,3 proc.), „Gazeta Wyborcza": 158,3 tys. egz. (spadek o 7 proc.), „Puls Biznesu": 10,6 tys. egz. (spadek o 2,2 proc.), a bulwarowy „Super Express": 144,5 tys. egz. (spadek p 4,9 proc.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas