Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań 2015 roku

W całym ubiegłym roku gazeta sprzedawała najwięcej e-wydań wśród wszystkich ogólnopolskich gazet codziennych, a ich sprzedaż rosła najszybciej.

Aktualizacja: 04.02.2016 12:49 Publikacja: 03.02.2016 10:58

„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań 2015 roku

Foto: ROL

„Rz" i „Parkiet" były jedynymi dziennikami z tej grupy, których sprzedaż nie spadła w 2015 roku.

W całym ubiegłym roku łączna sprzedaż pięciu największych ogólnopolskich dzienników obniżyła się o 5,2 proc. do 711,2 tys. egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tak zwaną „sprzedaż ogółem" (sprzedaż kioskowa i prenumerata, uwzględniająca e-wydania). Na spadającym rynku wynik z 2014 roku udało się utrzymać tylko dwóm ogólnopolskim dziennikom – „Rzeczpospolitej" i „parkietowi". Sprzedaż tej pierwszej wzrosła o 0,1 proc. do 55,9 tys. egz. , „Parkiet" zyskał 4,5 proc., a jego średnia sprzedaż wynosiła 4,8 tys. egz. Pozostałe tytuły odnotowały spadki, ale były to już spadki jednocyfrowe. „Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał średnio 44,9 tys. egz. (spadek r/r o 5 proc.), bulwarowy „Fakt": 307,5 tys. egz. ( spadek o 5,3 proc.), „Gazeta Wyborcza": 158,3 tys. egz. (spadek o 7 proc.), „Puls Biznesu": 10,6 tys. egz. (spadek o 2,2 proc.), a bulwarowy „Super Express": 144,5 tys. egz. (spadek p 4,9 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama