Reklama
Rozwiń

„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań 2015 roku

W całym ubiegłym roku gazeta sprzedawała najwięcej e-wydań wśród wszystkich ogólnopolskich gazet codziennych, a ich sprzedaż rosła najszybciej.

Aktualizacja: 04.02.2016 12:49 Publikacja: 03.02.2016 10:58

„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań 2015 roku

Foto: ROL

„Rz" i „Parkiet" były jedynymi dziennikami z tej grupy, których sprzedaż nie spadła w 2015 roku.

W całym ubiegłym roku łączna sprzedaż pięciu największych ogólnopolskich dzienników obniżyła się o 5,2 proc. do 711,2 tys. egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tak zwaną „sprzedaż ogółem" (sprzedaż kioskowa i prenumerata, uwzględniająca e-wydania). Na spadającym rynku wynik z 2014 roku udało się utrzymać tylko dwóm ogólnopolskim dziennikom – „Rzeczpospolitej" i „parkietowi". Sprzedaż tej pierwszej wzrosła o 0,1 proc. do 55,9 tys. egz. , „Parkiet" zyskał 4,5 proc., a jego średnia sprzedaż wynosiła 4,8 tys. egz. Pozostałe tytuły odnotowały spadki, ale były to już spadki jednocyfrowe. „Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał średnio 44,9 tys. egz. (spadek r/r o 5 proc.), bulwarowy „Fakt": 307,5 tys. egz. ( spadek o 5,3 proc.), „Gazeta Wyborcza": 158,3 tys. egz. (spadek o 7 proc.), „Puls Biznesu": 10,6 tys. egz. (spadek o 2,2 proc.), a bulwarowy „Super Express": 144,5 tys. egz. (spadek p 4,9 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji