Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu

Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu poprzez telewizory z dostępem do sieci.

Publikacja: 21.02.2016 21:00

Prawie 78 proc. menedżerów płatnych telewizji, portali z treściami wideo oraz ekspertów przepytanych przez Informa Telecoms & Media uważa, że za dziesięć lat telewizja, jaką znamy dzisiaj, będzie już tylko niewielką, albo wręcz nieistotną już, częścią rynku. Ten zostanie zdominowany przez dystrybucję internetową.

Oferta przede wszystkim

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem