Reklama

Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu

Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu poprzez telewizory z dostępem do sieci.

Publikacja: 21.02.2016 21:00

Prawie 78 proc. menedżerów płatnych telewizji, portali z treściami wideo oraz ekspertów przepytanych przez Informa Telecoms & Media uważa, że za dziesięć lat telewizja, jaką znamy dzisiaj, będzie już tylko niewielką, albo wręcz nieistotną już, częścią rynku. Ten zostanie zdominowany przez dystrybucję internetową.

Oferta przede wszystkim

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Media
„Rzeczpospolita” uznana za Medium Transformacji Energetycznej
Media
Netflix też jest chętny na zakup właściciela TVN. Przejąłby ważnego rywala – HBO Max
Reklama
Reklama