Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu

Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu poprzez telewizory z dostępem do sieci.

Publikacja: 21.02.2016 21:00

Foto: Fotorzepa, Michał Łobaczewski Michał Łobaczewski

Prawie 78 proc. menedżerów płatnych telewizji, portali z treściami wideo oraz ekspertów przepytanych przez Informa Telecoms & Media uważa, że za dziesięć lat telewizja, jaką znamy dzisiaj, będzie już tylko niewielką, albo wręcz nieistotną już, częścią rynku. Ten zostanie zdominowany przez dystrybucję internetową.

Oferta przede wszystkim

Pozostało 90% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie