Reklama
Rozwiń
Reklama

Wydawcy podtrzymują chęć emitowania reklam przyjaznych czytelnikom

Po Apple, który umożliwił blokowanie reklam na nowych iPhone'ach, na podobny krok decydują się brytyjski i włoski operator „3". Wydawcy podtrzymują chęć emitowania reklam przyjaznych czytelnikom.

Publikacja: 24.02.2016 21:00

Foto: Bloomberg

Już sam ruch Apple, który w systemie iOS9 umożliwił pod koniec ubiegłego roku zablokowanie reklam użytkownikom swoich smartfonów, mocno zwiększył popularność mechanizmów blokujących reklamy w sieci. Według ostatnich danych GlobalWebIndex (zbieranych z 34 rynków świata, w tym z Polski) reklamy na komórkach w IV kwartale 2015 roku stosowało 37 proc. mobilnych internautów. W dodatku dalsze 42 proc. deklaruje, że zamierza tak zrobić, i w rezultacie najmniejsza grupa – 21 proc. badanych – odżegnuje się od korzystania z adblocków.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
PTWP obejmuje większościowy pakiet akcji Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
101. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się na YouTubie
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama