Reklama

Starcom awansował na trzecie miejsce wśród największych firm branży

Starcom awansował na trzecie miejsce wśród największych firm branży w wyliczeniach organizacji RECMA.

Publikacja: 25.02.2016 21:00

Starcom awansował na trzecie miejsce wśród największych firm branży

Foto: 123RF

Metodologia i tempo gromadzenia danych przez RECMA od lat budzi w reklamowej branży kontrowersje. Obecna poprawka dotyczy danych za... 2014 r. Organizacja skorygowała je po uwagach otrzymanych od branży. Według nowej wersji rankingu największymi domami mediowymi pod względem obsługiwanych budżetów reklamowych w Polsce wciąż są MEC (439 mln euro obrotu, tu obyło się bez zmian) i MediaCom (389 mln euro, też bez zmiany), ale na trzecie miejsce przesunięto Starcom. Jego obroty RECMA szacuje na 338 mln euro, choć poprzednia wersja raportu mówiła o 257 mln euro. Po tej zmianie Starcom przeskoczył w rankingu ZenithOptimedia.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama