Starcom awansował na trzecie miejsce wśród największych firm branży

Starcom awansował na trzecie miejsce wśród największych firm branży w wyliczeniach organizacji RECMA.

Publikacja: 25.02.2016 21:00

Starcom awansował na trzecie miejsce wśród największych firm branży

Foto: 123RF

Metodologia i tempo gromadzenia danych przez RECMA od lat budzi w reklamowej branży kontrowersje. Obecna poprawka dotyczy danych za... 2014 r. Organizacja skorygowała je po uwagach otrzymanych od branży. Według nowej wersji rankingu największymi domami mediowymi pod względem obsługiwanych budżetów reklamowych w Polsce wciąż są MEC (439 mln euro obrotu, tu obyło się bez zmian) i MediaCom (389 mln euro, też bez zmiany), ale na trzecie miejsce przesunięto Starcom. Jego obroty RECMA szacuje na 338 mln euro, choć poprzednia wersja raportu mówiła o 257 mln euro. Po tej zmianie Starcom przeskoczył w rankingu ZenithOptimedia.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie