Marcin Boroszko zostanie prezesem Media Impact Polska

Zastąpi Jacka Dzięcielaka, który obecnie szefuje domowi mediowemu Grupy Onet-RASP Polska.

Publikacja: 29.02.2016 15:36

Marcin Boroszko

Marcin Boroszko

Foto: materiały prasowe

Jacek Dzięcielak wejdzie w skład rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z grupą. Marcin Boroszko zostanie prezesem i Media Impact Polska oraz szefem sprzedaży całej internetowo-wydawniczej Grupy Onet-RASP.

Boroszko ostatnio szefował brokerowi reklam w kanałach tematycznych AtMedia, którego działalność została wygaszona na przełomie 2014 i 2015 roku. Wcześniej pracował w G+J Polska (był dyrektorem ds. sprzedaży) oraz był dyrektorem ds. sprzedaży w Radiu Zet.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie