Reklama

Marcin Boroszko zostanie prezesem Media Impact Polska

Zastąpi Jacka Dzięcielaka, który obecnie szefuje domowi mediowemu Grupy Onet-RASP Polska.

Publikacja: 29.02.2016 15:36

Marcin Boroszko

Marcin Boroszko

Foto: materiały prasowe

Jacek Dzięcielak wejdzie w skład rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z grupą. Marcin Boroszko zostanie prezesem i Media Impact Polska oraz szefem sprzedaży całej internetowo-wydawniczej Grupy Onet-RASP.

Boroszko ostatnio szefował brokerowi reklam w kanałach tematycznych AtMedia, którego działalność została wygaszona na przełomie 2014 i 2015 roku. Wcześniej pracował w G+J Polska (był dyrektorem ds. sprzedaży) oraz był dyrektorem ds. sprzedaży w Radiu Zet.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama