Reklama
Rozwiń

Marcin Boroszko zostanie prezesem Media Impact Polska

Zastąpi Jacka Dzięcielaka, który obecnie szefuje domowi mediowemu Grupy Onet-RASP Polska.

Publikacja: 29.02.2016 15:36

Marcin Boroszko

Marcin Boroszko

Foto: materiały prasowe

Jacek Dzięcielak wejdzie w skład rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z grupą. Marcin Boroszko zostanie prezesem i Media Impact Polska oraz szefem sprzedaży całej internetowo-wydawniczej Grupy Onet-RASP.

Boroszko ostatnio szefował brokerowi reklam w kanałach tematycznych AtMedia, którego działalność została wygaszona na przełomie 2014 i 2015 roku. Wcześniej pracował w G+J Polska (był dyrektorem ds. sprzedaży) oraz był dyrektorem ds. sprzedaży w Radiu Zet.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji