Reklama

Polskie firmy rosną w siłę na rynku gier

Fani gier na nudę w tym roku narzekać nie powinni. Przed nami co najmniej kilka ciekawych premier.

Aktualizacja: 01.03.2016 06:35 Publikacja: 29.02.2016 21:00

Polskie firmy rosną w siłę na rynku gier

Foto: materiały prasowe

20 krajów odpowiada w sumie za 83 mld dol. przychodów ze sprzedaży gier. To prawie 91 proc. globalnego rynku. W tym gronie od niedawna jest też Polska, która z przychodami rzędu 408 mln dolarów plasuje się już na 18. miejscu. Rynek szybko rośnie, a jego katalizatorem jest program celowy, dzięki któremu polscy producenci będą mogli ubiegać się łącznie o niemal 500 mln zł dofinansowania.

Nadchodzi „Sniper"

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama