Aktualizacja: 01.03.2016 12:06 Publikacja: 01.03.2016 12:06
Foto: Bloomberg
Zysk netto firmy urósł w ubiegłym roku o 31 proc. do 9,2 mld koron (1,34 mld dol.). Całkowita sprzedaż zwiększyła się natomiast o 25 proc. do 35,8 mld koron – poinformowała we wtorek grupa Lego. Jak zaznacza, w każdym regionie, który obsługuje, zanotowano dwucyfrowe tempo wzrostu sprzedaży, podczas gdy średnie tempo ekspansji przemysłu zabawkarskiego osiągnęło w 2015 r. wynik jednocyfrowy.
Duńska grupa zawdzięcza te świetne wyniki swojej najnowszej produkcji, Lego Dimensions. Gra zaprojektowana przez angielskie studio Traveller's Tales i wydana przez koncern Warner Bros to pierwsza produkcja z serii LEGO wykorzystująca interaktywne figurki. Pomysł połączenia tradycyjnych zabawek z grą na konsolę spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem wśród miłośników zabawek. Choć duńska firma nie jest autorem koncepcji – w sklepach pojawiły się już wcześniej interaktywne serie gier Skylanders oraz Disney Infinity – to w zawrotnym tempie utorowała sobie silną pozycję na tym rynku.
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas