Reklama

Gemius z nowym badaniem

Firma, której nie wiąże już z Polskimi Badaniami Internetu umowa na Megapanel, chce powalczyć o rynek nową usługą dotyczącą reklam wideo.

Publikacja: 02.03.2016 21:00

Gemius z nowym badaniem

Foto: 123RF

Gemius przygotował badanie, które ma dawać internetowej branży dostęp do informacji pokazujących, ilu odbiorców i ile odtworzeń mają największe kampanie reklamowe wideo toczące się aktualnie w polskiej sieci. – Zaoferujemy monitoring rynku reklamy wideo online, do którego jeszcze w tym roku dołączą także dane dotyczące reklam bannerowych, w wyszukiwarkach i w mediach społecznościowych – mówi Marta Sułkiewicz, odpowiedzialna za rozwój badania rynku reklamowego w Gemiusie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama