Gemius z nowym badaniem

Firma, której nie wiąże już z Polskimi Badaniami Internetu umowa na Megapanel, chce powalczyć o rynek nową usługą dotyczącą reklam wideo.

Publikacja: 02.03.2016 21:00

Gemius z nowym badaniem

Foto: 123RF

Gemius przygotował badanie, które ma dawać internetowej branży dostęp do informacji pokazujących, ilu odbiorców i ile odtworzeń mają największe kampanie reklamowe wideo toczące się aktualnie w polskiej sieci. – Zaoferujemy monitoring rynku reklamy wideo online, do którego jeszcze w tym roku dołączą także dane dotyczące reklam bannerowych, w wyszukiwarkach i w mediach społecznościowych – mówi Marta Sułkiewicz, odpowiedzialna za rozwój badania rynku reklamowego w Gemiusie.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Platformy streamingowe przed nowym otwarciem. Co się zmieni?
Media
Nowość od BLIKA i promocja dla subskrybentów rp.pl
Media
Zmarł Nicola Grauso, były właściciel „Życia Warszawy” i twórca TV Polonia1
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych