Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 02.03.2016 21:00 Publikacja: 02.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Gemius przygotował badanie, które ma dawać internetowej branży dostęp do informacji pokazujących, ilu odbiorców i ile odtworzeń mają największe kampanie reklamowe wideo toczące się aktualnie w polskiej sieci. – Zaoferujemy monitoring rynku reklamy wideo online, do którego jeszcze w tym roku dołączą także dane dotyczące reklam bannerowych, w wyszukiwarkach i w mediach społecznościowych – mówi Marta Sułkiewicz, odpowiedzialna za rozwój badania rynku reklamowego w Gemiusie.
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas