Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.03.2016 15:39 Publikacja: 31.03.2016 15:39
Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik Sławomir Mielnik
- Przy założeniu, że wszystkie gospodarstwa domowe mają zarejestrowane odbiorniki rtv i wnoszą opłaty terminowo potencjalne wpływy abonamentowe (bez uwzględnienia wpływów od abonentów instytucjonalnych) w 2015 r. powinny wynosić około 3,13 mld zł netto – podaje KRRiT. A wynosiły – wraz odsetkami za opóźnienia i karami – zaledwie 743,3 mln zł.
Ponad połowa gospodarstw domowych w ogóle nie ma nawet zarejestrowanych odbiorników radiowych i telewizyjnych. - Na 13, 57 mln gospodarstw domowych (według danych GUS) zarejestrowane odbiorniki miało 6,72 mln gospodarstw (49,5 proc.) – podaje KRRiT. Co więcej, prawie połowa z gospodarstw zarejestrowanych to te zwolnione od wnoszenia opłat. - Pozostała część gospodarstw domowych tj. 3,55 mln, powinna terminowo wnosić opłaty – wynika ze sprawozdania. Tymczasem terminowo płaci je zaledwie nieco ponad milion domostw. W rezultacie, jak policzyła Poczta Polska, zaległości z tytułu niepłacenia abonamentu na koniec 2015 r. wynoszą w Polsce ponad 1,7 mld zł: ubytek z tytułu używania niezarejestrowanych odbiorników w gospodarstwach domowych sięgał 1,58 mld, a z tytułu niewnoszenia terminowo opłat przez zarejestrowanych abonentów: 0,07 mld zł.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas