Reklama

Najchętniej płacimy w sieci za filmy, książki i aplikacje

Polacy najchętniej płacą w Internecie za oglądanie wideo na żądanie – wynika z najnowszych danych Pentagon Research. W styczniu za dostęp do ulubionych filmów i seriali zapłaciło 43 proc. internautów.

Aktualizacja: 01.04.2016 18:01 Publikacja: 01.04.2016 17:16

Polacy najchętniej płacą w Internecie za oglądanie wideo na żądanie – wynika z najnowszych danych Pe

Polacy najchętniej płacą w Internecie za oglądanie wideo na żądanie – wynika z najnowszych danych Pentagon Research.

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Wideo na żądaniem to najchętniej opłacana internetowa usługa w kraju, której popularność nie maleje (trzy lata temu odsetek płacących za VoD w sieci był tylko minimalnie wyższy, bo wynosił 44 proc.). Z badania nie wynika na razie, jak na liczbę osób płacących w sieci za dostęp do VoD wpłynął start Netfliksa. Ruszył on wprawdzie 6 stycznia, ale pierwsze 30 dni oferował w ramach testów za darmo, a badanie Pentagon Rese4arch i Best Content przeprowadzane było w pierwszym tygodniu lutego i pytano o płacenie w ciągu 30 dni poprzedzających wypełnienie ankiety.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama