Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.04.2016 18:01 Publikacja: 01.04.2016 17:16
Polacy najchętniej płacą w Internecie za oglądanie wideo na żądanie – wynika z najnowszych danych Pentagon Research.
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
Wideo na żądaniem to najchętniej opłacana internetowa usługa w kraju, której popularność nie maleje (trzy lata temu odsetek płacących za VoD w sieci był tylko minimalnie wyższy, bo wynosił 44 proc.). Z badania nie wynika na razie, jak na liczbę osób płacących w sieci za dostęp do VoD wpłynął start Netfliksa. Ruszył on wprawdzie 6 stycznia, ale pierwsze 30 dni oferował w ramach testów za darmo, a badanie Pentagon Rese4arch i Best Content przeprowadzane było w pierwszym tygodniu lutego i pytano o płacenie w ciągu 30 dni poprzedzających wypełnienie ankiety.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas