Reklama

Wpływy ze sprzedaży cyfrowej muzyki przewyższyły te ze sprzedaży muzyki na tradycyjnych nośnikach

Wpływy z cyfrowej muzyki po raz pierwszy w historii przewyższyły na świecie te ze sprzedaży muzyki na nośnikach – podało Międzynarodowe Stowarzyszenie Branży Fonograficznej IFPI.

Publikacja: 12.04.2016 21:00

Cały rynek sprzedaży muzyki wzrósł w 2015 r. na świecie o 3,2 proc. i był wart już 15 mld dol. – podało IFPI w swoim corocznym raporcie. – Po ponad dwóch dekadach odnotowywania spadków na rynku po raz pierwszy odnotowujemy znowu jego wzrost – cieszyła się Frances Moore, prezes IFPI, podczas telekonferencji z dziennikarzami.

Jak podkreślała, 45 proc. z tej kwoty (6,7 mld dol.) branża pozyskała ze sprzedaży muzyki cyfrowej, z której wpływy wciąż rosły szybciej niż cały rynek, bo o 10,2 proc.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama