Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.04.2016 22:38 Publikacja: 17.04.2016 21:00
Foto: 123RF
Produkcja aplikacji mobilnych służących do zabawy z telefonem lub tabletem w ręku to świetny biznes. I to mimo tego, że odsetek osób, które decydują się kupić grę na urządzenie mobilne, jest znikomy. Zdecydowana większość woli gry darmowe, ewentualnie te, za które pobierane są mikropłatności już w trakcie gry. I to właśnie dzięki temu rozwiązaniu branża przeżywa prawdziwy rozkwit. Szacuje się, że ok. 50 mln graczy jest gotowych wydać miesięcznie ponad 25 dol. na zakup nowych produkcji, płacąc z góry za aplikacje bądź dokonując mikropłatności w modelu free-to-play. Nic dziwnego, że w 2015 r. przychody producentów gier na świecie wyniosły 30 mld dol. Według firmy badawczej Newzoo w tym roku będzie to już 5,5 mld dol. więcej, a za dwa lata kwota ta zbliży się do 45 mld dol.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas