Aktualizacja: 17.04.2016 22:38 Publikacja: 17.04.2016 21:00
Foto: 123RF
Produkcja aplikacji mobilnych służących do zabawy z telefonem lub tabletem w ręku to świetny biznes. I to mimo tego, że odsetek osób, które decydują się kupić grę na urządzenie mobilne, jest znikomy. Zdecydowana większość woli gry darmowe, ewentualnie te, za które pobierane są mikropłatności już w trakcie gry. I to właśnie dzięki temu rozwiązaniu branża przeżywa prawdziwy rozkwit. Szacuje się, że ok. 50 mln graczy jest gotowych wydać miesięcznie ponad 25 dol. na zakup nowych produkcji, płacąc z góry za aplikacje bądź dokonując mikropłatności w modelu free-to-play. Nic dziwnego, że w 2015 r. przychody producentów gier na świecie wyniosły 30 mld dol. Według firmy badawczej Newzoo w tym roku będzie to już 5,5 mld dol. więcej, a za dwa lata kwota ta zbliży się do 45 mld dol.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas