Reklama

Jest nowy szef Polskich badań Internetu

Andrzeja Garapicha zastąpi Sławomir Pliszka, dotychczasowy dyrektor zespołu badawczego PBI.

Publikacja: 04.05.2016 14:42

Jest nowy szef Polskich badań Internetu

Foto: materiały prasowe

Andrzej Garapich dość niespodziewanie dla branży w kwietniu ogłosił, że od maja zaczyna pracę w TVP. Jak podaje PBI, w pierwszej kolejności nowy prezes „zajmie się dokończeniem prac związanych z wprowadzeniem standardu pomiaru widowni internetowej w Polsce". Branża od pięciu miesięcy czeka już na oficjalny start nowe go badania Planet przygotowywanego przez nowego wykonawcę, firmę GfK. Debiut badania opóźnia się z miesiąca na miesiąc i branża internetowa oraz reklamowa zaczyna się niecierpliwić.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama