Reklama

„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań

W marcu „Rz" sprzedawała każdego dnia 11,1 tys. elektronicznych wydań, o 16,2 proc. więcej niż rok wcześniej. To najwięcej wśród wszystkich ogólnopolskich gazet codziennych.

Publikacja: 06.05.2016 13:30

„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

„Rz" była też ogólnopolskim dziennikiem codziennym, którego całkowita sprzedaż w marcu spadła najmniej. Łączna średnia dzienna sprzedaż pięciu największych dzienników wynosiła w marcu 724,8 tys. egz. i była o 5,2 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż ogółem.

Najwięcej egzemplarzy sprzedawał bulwarowy „Fakt": 299,8 tys. egz., i było to o 5 proc. mniej niż marcu 2015 roku. Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadłą najbardziej – o 8,3 proc. do 145,7 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,2 proc. do 143,4 tys. egz. Kolejna była „Rz" z najniższym spadkiem w segmencie – jej sprzedaż wynosiła 55,3 tys. egz. i była o 1,6 proc. niższa niż rok wcześniej. „Dziennik Gazeta Prawna" stracił 5,6 proc., a jego sprzedaż wynosiła 43,2 tys. egz.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama