Aktualizacja: 06.05.2016 13:30 Publikacja: 06.05.2016 13:30
Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur
„Rz" była też ogólnopolskim dziennikiem codziennym, którego całkowita sprzedaż w marcu spadła najmniej. Łączna średnia dzienna sprzedaż pięciu największych dzienników wynosiła w marcu 724,8 tys. egz. i była o 5,2 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż ogółem.
Najwięcej egzemplarzy sprzedawał bulwarowy „Fakt": 299,8 tys. egz., i było to o 5 proc. mniej niż marcu 2015 roku. Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadłą najbardziej – o 8,3 proc. do 145,7 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,2 proc. do 143,4 tys. egz. Kolejna była „Rz" z najniższym spadkiem w segmencie – jej sprzedaż wynosiła 55,3 tys. egz. i była o 1,6 proc. niższa niż rok wcześniej. „Dziennik Gazeta Prawna" stracił 5,6 proc., a jego sprzedaż wynosiła 43,2 tys. egz.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas