„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań

W marcu „Rz" sprzedawała każdego dnia 11,1 tys. elektronicznych wydań, o 16,2 proc. więcej niż rok wcześniej. To najwięcej wśród wszystkich ogólnopolskich gazet codziennych.

Publikacja: 06.05.2016 13:30

„Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

„Rz" była też ogólnopolskim dziennikiem codziennym, którego całkowita sprzedaż w marcu spadła najmniej. Łączna średnia dzienna sprzedaż pięciu największych dzienników wynosiła w marcu 724,8 tys. egz. i była o 5,2 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż ogółem.

Najwięcej egzemplarzy sprzedawał bulwarowy „Fakt": 299,8 tys. egz., i było to o 5 proc. mniej niż marcu 2015 roku. Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadłą najbardziej – o 8,3 proc. do 145,7 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,2 proc. do 143,4 tys. egz. Kolejna była „Rz" z najniższym spadkiem w segmencie – jej sprzedaż wynosiła 55,3 tys. egz. i była o 1,6 proc. niższa niż rok wcześniej. „Dziennik Gazeta Prawna" stracił 5,6 proc., a jego sprzedaż wynosiła 43,2 tys. egz.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie