Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.05.2016 13:30 Publikacja: 06.05.2016 13:30
Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur
„Rz" była też ogólnopolskim dziennikiem codziennym, którego całkowita sprzedaż w marcu spadła najmniej. Łączna średnia dzienna sprzedaż pięciu największych dzienników wynosiła w marcu 724,8 tys. egz. i była o 5,2 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż ogółem.
Najwięcej egzemplarzy sprzedawał bulwarowy „Fakt": 299,8 tys. egz., i było to o 5 proc. mniej niż marcu 2015 roku. Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadłą najbardziej – o 8,3 proc. do 145,7 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,2 proc. do 143,4 tys. egz. Kolejna była „Rz" z najniższym spadkiem w segmencie – jej sprzedaż wynosiła 55,3 tys. egz. i była o 1,6 proc. niższa niż rok wcześniej. „Dziennik Gazeta Prawna" stracił 5,6 proc., a jego sprzedaż wynosiła 43,2 tys. egz.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas