Reklama

Polsat z większą szansą na finansowy sukces Euro

Eksperci spodziewają się wielomilionowej widowni meczów Euro 2016. Jednak szanse na to, że obu nadawcom zwrócą się koszty relacji, są nikłe.

Aktualizacja: 12.05.2016 15:52 Publikacja: 12.05.2016 15:09

Foto: UEFA

TVP w ramach sublicencji wykupionej w Polsacie za – jak głoszą nieoficjalne informacje – 10 mln euro pokaże 11 spotkań piłkarskich Euro 2016, w tym mecz otwarcia, półfinały i finał. Polsat na głównej antenie i w Polsacie Sport będzie relacjonował 24 mecze, a wszystkie 51 rozgrywek nada w stworzonych na potrzeby Euro płatnych i pozbawionych reklam stacjach Polsat 2 HD i Polsat 3 HD. Ten patent został już sprawdzony podczas MŚ w piłce siatkowej w 2014, kiedy stacja uruchomiła kanał Polsat Voleyball.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama