Aktualizacja: 12.05.2016 20:57 Publikacja: 12.05.2016 20:10
Wyliczone przez eMarketera 27 mld dol., które wydawcy stracą w tym roku z powodu zablokowanych reklam, to duża motywacja do znalezienia wyjścia z sytuacji. W odpowiedzi szybko pojawiają się na rynku nowe narzędzia do zwalczania adblocków.
– Poza działaniami edukacyjno-informacyjnymi koordynowanymi przez IAB Polska wydawcy starają się samodzielnie skłonić użytkowników swoich serwisów do rezygnacji z adblockerów, odcinając ich od konkretnych treści lub stosując różnego rodzaju zachęty – mówi Anna Miotk z Polskich Badań Internetu.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas