Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.05.2016 20:57 Publikacja: 12.05.2016 20:10
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Wyliczone przez eMarketera 27 mld dol., które wydawcy stracą w tym roku z powodu zablokowanych reklam, to duża motywacja do znalezienia wyjścia z sytuacji. W odpowiedzi szybko pojawiają się na rynku nowe narzędzia do zwalczania adblocków.
– Poza działaniami edukacyjno-informacyjnymi koordynowanymi przez IAB Polska wydawcy starają się samodzielnie skłonić użytkowników swoich serwisów do rezygnacji z adblockerów, odcinając ich od konkretnych treści lub stosując różnego rodzaju zachęty – mówi Anna Miotk z Polskich Badań Internetu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas