Reklama

Co trzeci polski internauta używa adbloków

Co trzeci polski internauta używa programów blokujących reklamy w sieci.

Aktualizacja: 13.05.2016 08:12 Publikacja: 12.05.2016 21:44

Co trzeci polski internauta używa adbloków

Foto: 123RF

Popularność aplikacji i progamów, które umożliwiają zablokowanie na komputerze lub smartfonie wyświetlania reklam, rośnie na świecie w ogromnym tempie.

Jeszcze w styczniu liczba pobrań najpopularniejszego programu – AdBlock Plus – sięgała 500 mln, dziś zbliża się do miliarda. Jak poinformował na nowojorskiej konferencji TechCrunch Disrupt Till Faida, prezes i współzałożyciel spółki Eyeo, właściciela AdBlock Plusa, program zainstalowało już 100 mln ludzi, o połowę więcej niż jeszcze na początku roku.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama