Co trzeci polski internauta używa adbloków

Co trzeci polski internauta używa programów blokujących reklamy w sieci.

Aktualizacja: 13.05.2016 08:12 Publikacja: 12.05.2016 21:44

Co trzeci polski internauta używa adbloków

Foto: 123RF

Popularność aplikacji i progamów, które umożliwiają zablokowanie na komputerze lub smartfonie wyświetlania reklam, rośnie na świecie w ogromnym tempie.

Jeszcze w styczniu liczba pobrań najpopularniejszego programu – AdBlock Plus – sięgała 500 mln, dziś zbliża się do miliarda. Jak poinformował na nowojorskiej konferencji TechCrunch Disrupt Till Faida, prezes i współzałożyciel spółki Eyeo, właściciela AdBlock Plusa, program zainstalowało już 100 mln ludzi, o połowę więcej niż jeszcze na początku roku.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku