Reklama
Rozwiń

Co trzeci polski internauta używa adbloków

Co trzeci polski internauta używa programów blokujących reklamy w sieci.

Aktualizacja: 13.05.2016 08:12 Publikacja: 12.05.2016 21:44

Co trzeci polski internauta używa adbloków

Foto: 123RF

Popularność aplikacji i progamów, które umożliwiają zablokowanie na komputerze lub smartfonie wyświetlania reklam, rośnie na świecie w ogromnym tempie.

Jeszcze w styczniu liczba pobrań najpopularniejszego programu – AdBlock Plus – sięgała 500 mln, dziś zbliża się do miliarda. Jak poinformował na nowojorskiej konferencji TechCrunch Disrupt Till Faida, prezes i współzałożyciel spółki Eyeo, właściciela AdBlock Plusa, program zainstalowało już 100 mln ludzi, o połowę więcej niż jeszcze na początku roku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama