Reklama

Co piąty polski internauta blokuje reklamy w sieci

Z badania IR Center wynika, że narzędzi do blokowania reklam używa 22 proc. polskich użytkowników sieci między 15. i 59. rokiem życia. Najczęściej jest to AdBlock.

Aktualizacja: 17.05.2016 07:23 Publikacja: 16.05.2016 21:00

Co piąty polski internauta blokuje reklamy w sieci

Foto: 123RF

Z AdBlocka korzysta 59 proc. internautów, którzy w ogóle sięgnęli po jakiekolwiek narzędzie do blokowania reklam w sieci. Drugim co do popularności w Polsce narzędziem tego typu jest AdBlocker – używa go 17 proc. osób, które przyznają, że blokują reklamy w sieci.

Najczęściej z wtyczek do blokowania reklam korzystają najmłodsi. Wśród osób między 15. a 24. rokiem życia jest to 36 proc. internautów. Adblocki częściej włączają też mężczyźni niż kobiety.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama