Reklama

PBI wraca do współpracy z Gemiusem

Spółka Polskie Badanie Internetu zrezygnowała jednak ze współpracy z GfK Polonia zakresie realizowania badania ruchu w polskim internecie i powraca do współpracy z Gemiusem.

Publikacja: 31.05.2016 16:21

- Wyniki nowego pomiaru zostaną dostarczone na rynek na początku czerwca – podało PBI.

Jak tłumaczy, decyzja wynika z opóźnienia wdrożenia realizacji nowego badania GfK (miało się nazywać Planet) o więcej niż trzy miesiące w stosunku do założonego harmonogramu.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama