#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Ubiegły rok był rekordowy dla reklamy w internecie. Po raz pierwszy w historii, wartość nakładów przewyższyła wydatki na marketing w telewizji.

Aktualizacja: 01.06.2016 15:01 Publikacja: 01.06.2016 14:00

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Foto: ekonomia.rp.pl

Czy to przypadek? Czy naturalna konsekwencja obserwowanych na świecie trendów? Czy internet wygryzie telewizję?

- Nie chcę mówić o wygryzaniu, gdyż to nie jest wygryzanie. To naturalna kolej rzeczy. Tak jest i tak będzie. Wynika to z tego, że reklama się cyfryzuje tak samo, jak wszystkie inne sfery naszego życia. Jest rzeczą naturalną, że spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami urządzeń, które są podłączone do internetu. Ostatni doszły urządzenia mobilne, dzięki czemu zniknęła bariera przywiązania do domu czy biurka. Z internetu możemy korzystać w każdy miejscu - odpowiadał Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie