Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Ubiegły rok był rekordowy dla reklamy w internecie. Po raz pierwszy w historii, wartość nakładów przewyższyła wydatki na marketing w telewizji.

Aktualizacja: 01.06.2016 15:01 Publikacja: 01.06.2016 14:00

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Foto: ekonomia.rp.pl

Czy to przypadek? Czy naturalna konsekwencja obserwowanych na świecie trendów? Czy internet wygryzie telewizję?

- Nie chcę mówić o wygryzaniu, gdyż to nie jest wygryzanie. To naturalna kolej rzeczy. Tak jest i tak będzie. Wynika to z tego, że reklama się cyfryzuje tak samo, jak wszystkie inne sfery naszego życia. Jest rzeczą naturalną, że spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami urządzeń, które są podłączone do internetu. Ostatni doszły urządzenia mobilne, dzięki czemu zniknęła bariera przywiązania do domu czy biurka. Z internetu możemy korzystać w każdy miejscu - odpowiadał Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama