Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Ubiegły rok był rekordowy dla reklamy w internecie. Po raz pierwszy w historii, wartość nakładów przewyższyła wydatki na marketing w telewizji.

Aktualizacja: 01.06.2016 15:01 Publikacja: 01.06.2016 14:00

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Foto: ekonomia.rp.pl

Czy to przypadek? Czy naturalna konsekwencja obserwowanych na świecie trendów? Czy internet wygryzie telewizję?

- Nie chcę mówić o wygryzaniu, gdyż to nie jest wygryzanie. To naturalna kolej rzeczy. Tak jest i tak będzie. Wynika to z tego, że reklama się cyfryzuje tak samo, jak wszystkie inne sfery naszego życia. Jest rzeczą naturalną, że spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami urządzeń, które są podłączone do internetu. Ostatni doszły urządzenia mobilne, dzięki czemu zniknęła bariera przywiązania do domu czy biurka. Z internetu możemy korzystać w każdy miejscu - odpowiadał Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama