Reklama
Rozwiń
Reklama

TVP: bankructwo spółki to efekt poprzedniego zarządu

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski twierdzi, że kłopoty finansowe spółki są efektem poprzedniego zarządu i zamierza pozwać „Gazetę Wyborczą” i serwis „naTemat.pl” za podawanie fałszywych informacji o jego podwyżce i premii przyznawanych dyrektorom.

Publikacja: 31.01.2017 15:17

TVP: bankructwo spółki to efekt poprzedniego zarządu

Foto: PAP/ Leszek Szymański

O tym, że budżet Telewizji Polskiej znalazł się w zapaści, wiadomo było już od dawna. W poniedziałek prezes Jacek Kurski oficjalnie potwierdził te doniesienia, określając kondycję finansową spółki mianem „budżetu śmierci” i poinformował o konieczności zredukowania wydatków na misję o 30 proc. oraz odejścia od wielu planowanych inwestycji.

Tuż po przemówieniu prezesa TVP podczas konferencji prasowej podsumowującej rok jego urzędowania, w niektórych mediach pojawiły się oskarżenia o to, że pomimo tak poważnych kłopotów finansowych spółki, roczne premie przysługujące kierownictwu są najwyższe od lat, a pensja Jacka Kurskiego ma jeszcze wzrosnąć. Do tego „Gazeta Wyborcza” informowała o tym, że dyrektor Joanna Klimek, do listopada ubiegłego roku szefowa biura koordynacji programowej TVP i obecnie narzeczona Kurskiego, otrzymała w ubiegłym roku aż 50 tys. zł premii.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama