Reklama

Prognozy dla reklamy w górę. Ale nie w kinach

Najpierw agencja mediowa Zenith, a teraz także koncern Agora podniosły prognozy dla rynku reklamy w Polsce w 2018 roku.

Aktualizacja: 12.08.2018 21:22 Publikacja: 12.08.2018 21:00

Prognozy dla reklamy w górę. Ale nie w kinach

Foto: 123RF

2,5 mld zł, o 8 proc. więcej niż rok temu, wydali reklamodawcy w Polsce w II kwartale br. – oszacował koncern Agora w sprawozdaniu półrocznym. Według niego najszybciej rosły nakłady na reklamę w internecie (13 proc. rok do roku) i radiu (9 proc.). O 8 proc. wyższe niż przed rokiem były wpływy nadawców telewizyjnych, do których należy nadal największy (47 proc.) kawałek reklamowego tortu.

Dane te sprawiły, że zarząd Agory zweryfikował szacunki dla reklamowego rynku na cały rok. O ile wcześniej spodziewał się, że urośnie on w tym roku o 2–4 proc., to obecnie spodziewa się wzrostu o 3,5–5,5 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama