Aktualizacja: 15.08.2018 07:51 Publikacja: 14.08.2018 20:41
Foto: AFP
Już w piątek zaczyna się nowy sezon La Liga. Wszystkie 380 mecze ligowe zostaną pokazane na Facebooku. Będą one dostępne dla kibiców z Indii, Afganistanu, Bangladeszu, Bhutanu, Nepalu, Malediwów, Sri Lanki i Pakistanu.
- Przez ostatnie dwa lata chcieliśmy oferować nasze treści jak najszerszej publiczności. Partnerstwo z Facebookiem, który ma 270 milionów użytkowników w Indiach jest dla nas kluczowe – mówi Alfredo Bermejo, dyrektor ds. strategii cyfrowej w La Liga. Warto dodać, że cały subkontynent indyjski to 348 mln użytkowników.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas