KRRiT: Telemetria Polska ma być projektem całego rynku

Szkoła Główna Handlowa przygotuje metodologię zbierania danych o korzystaniu z telewizji, radia i internetu w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji liczy, że do końca roku branża dojdzie do porozumienia, jak ma być badana.

Publikacja: 07.10.2018 21:00

KRRiT: Telemetria Polska ma być projektem całego rynku

Foto: Adobe Stock

Ruszają prace nad nowym standardem badań konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce (telewizji, radia i internetu) pod egidą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT robi wszystko, aby projekt o nazwie Telemetria Polska nie był postrzegany jako element walki politycznej, i zapewnia, że jest on otwarty dla przedstawicieli branży, także dla dotychczasowego lidera badań telewizji.

Na potrzeby branży

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?