Dziwna premiera „World War 3"

Premiera gry „World War 3”, mimo wielu błędów technicznych, mocno winduje notowania gliwickiego studia. Obrót jego akcjami jest wyższy niż na spółkach z WIG20!

Publikacja: 22.10.2018 09:54

Kadr z gry World War 3 gliwickiego studia The Farm 51

Kadr z gry World War 3 gliwickiego studia The Farm 51

Foto: The Farm 51

Gra, w fazie tzw. wczesnego dostępu, trafiła na rynek w piątek wieczorem. Wystartowała o późniejszej godzinie niż pierwotnie zapowiadano, a i tak okazało się, zawiera sporo błędów. Fatalnie działało m.in. łączenie się z serwerami. Na portalach internetowych w weekend pojawiły się artykuły, wieszczące katastrofę gry. Hipotezę tę zdawały się potwierdzać bardzo słabe recenzje graczy - obecnie odsetek pozytywnych wynosi około 50 proc., co jest bardzo kiepskim wynikiem, warto jednak odnotować, że pozytywnych opinii przybywa, co świadczy o tym, że problemy techniczne są przez spółkę na bieżąco rozwiązywane. Warto też odnotować, że była to premiera w fazie tzw. wczesnego dostępu. Analitycy, których poprosiliśmy o komentarz podkreślają, że nawet gry wypuszczane przez światowych gigantów na tym etapie borykają się z problemami technicznymi.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie