Reklama
Rozwiń
Reklama

Dziwna premiera „World War 3"

Premiera gry „World War 3”, mimo wielu błędów technicznych, mocno winduje notowania gliwickiego studia. Obrót jego akcjami jest wyższy niż na spółkach z WIG20!

Publikacja: 22.10.2018 09:54

Kadr z gry World War 3 gliwickiego studia The Farm 51

Kadr z gry World War 3 gliwickiego studia The Farm 51

Foto: The Farm 51

Gra, w fazie tzw. wczesnego dostępu, trafiła na rynek w piątek wieczorem. Wystartowała o późniejszej godzinie niż pierwotnie zapowiadano, a i tak okazało się, zawiera sporo błędów. Fatalnie działało m.in. łączenie się z serwerami. Na portalach internetowych w weekend pojawiły się artykuły, wieszczące katastrofę gry. Hipotezę tę zdawały się potwierdzać bardzo słabe recenzje graczy - obecnie odsetek pozytywnych wynosi około 50 proc., co jest bardzo kiepskim wynikiem, warto jednak odnotować, że pozytywnych opinii przybywa, co świadczy o tym, że problemy techniczne są przez spółkę na bieżąco rozwiązywane. Warto też odnotować, że była to premiera w fazie tzw. wczesnego dostępu. Analitycy, których poprosiliśmy o komentarz podkreślają, że nawet gry wypuszczane przez światowych gigantów na tym etapie borykają się z problemami technicznymi.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama