Zasada jest prosta. Kupując towary przez serwis cashback, pewien procent ceny, którą zapłaciliśmy, otrzymujemy z powrotem do wykorzystania w partnerskich sklepach serwisu.

Aby dokonać zakupów przez TorturaCen.pl należy założyć konto, które staje się naszym „wirtualnym portfelem”. Tutaj znajduje się historia zakupów oraz gromadzi się suma cashback, naliczana po każdej zgłoszonej transakcji.

- TorturaCen.pl jest atrakcyjną ofertą dla tych, którzy kupują w sklepach internetowych. – tłumaczy Marek Stodolak prezes zarządu Tortura.pl S.A. właściciela serwisu – Kupujący wydaje taką samą ilość pieniędzy jak do tej pory, ale od nas otrzymuje część prowizji - wirtualne złotówki, którymi może płacić za prawdziwe towary.

Obecnie serwis współpracuje z ponad 800 sklepami, m.in. z liderami rynku: Agito, BonPrix, Empik, Intymna, Quelle, Komputronik czy Travelplanet, oferując blisko 3 mln. produktów.

Przedstawiciele portalu zapowiadają intensywny rozwój. Celem na 2009 rok jest 500 tys. zarejestrowanych użytkowników, a w okresie 2 lat wejście na rynek NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.