Na razie tylko w Europie. Jego wydawania i dystrybucji podjęły się tu pakistańska grupa Associated Group, brazylijski wydawca Castelo de Pedra i niemiecki Axel Springer – podał Presserwis, powołując się na serwis Werben Und Verkaufen.
„Newsweek" powróci na rynek w czwartek. Poprzednio ukazywał się w poniedziałki. Ma kosztować 4,5 euro.
80 lat miałaby amerykańska edycja papierowego „Newsweeka", gdyby wciąż się ukazywała
Do końca ubiegłego roku do Europy trafiało międzynarodowe wydanie tygodnika przygotowywane z myślą o czytelnikach w rejonie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Jego sprzedaż według Alliance for Audited Media (amerykański odpowiednik Związku Kontroli Dystrybucji Prasy) wynosiła nieco poniżej 200 tys. egz., przy sprzedaży amerykańskiego wydania na poziomie 1,5 mln egz.
Od nowego roku wydawca tytułu, The Newsweek Daily Beast Company, zastąpił jednak amerykańską i międzynarodową wersję pisma wyłącznie cyfrową edycją „Newsweek Global" dla czytelników na całym świecie, dostępną w Internecie oraz na urządzenia mobilne, takie jak e-czytniki i tablety. Uznał, że w czasie rosnącej sprzedaży edycji tabletowych i spadającej – wydań papierowych, czas na zmianę polityki.