Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PBI/Gemius, na który powołuje się serwis wirtualnemedia.pl, w lutym 2013 r. stronę Google odwiedziło 17,25 mln Internautów. Pozwoliło to najpopularniejszej wyszukiwarce świata utrzymać fotel lidera polskiego Internetu. Konkurencja depcze jednak po piętach. Wprawdzie różnica pomiędzy pierwszym, a drugim miejscem utrzymuje się znaczna – drugą lokatę zajął Facebook, który w lutym bieżącego roku zgromadził 13,97 mln tzw. „real users" – to warto zauważyć, że jest to rekordowy wynik serwisu. Liczba użytkowników witryny wzrosła w ujęciu rok do roku o 780 tys. osób. W tym samym okresie Google odnotował spadek liczby użytkowników o 95 tys.
Trzecie miejsce w zestawieniu okupuje kolejny serwis zagraniczny. W badanym okresie YouTube zgromadził 13,48 mln osób. Wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku wyniósł 285 tys. „real users".
Spore spadki odnotowały najsilniejsze polskie grupy internetowe. W lutym bieżącego roku serwisy Grupy Onet przyciągnęły 13,16 mln Internautów (spadek w ciągu roku o 290 tys. osób), WP z Orange 12,03 mln (spadek o 605 tys.), Gazeta.pl 11,91 mln (spadek o 150 tys.).