Kulturyzator Frugo to stworzona przez agencję The Addictives – na zlecenie firmy FoodCare – aplikacja podłączona do rozrywkowego serwisu Wykop.pl, która podmienia wypisywane tam wulgaryzmy na ich zabawne nieobraźliwe zamienniki. Zamiast znanych wszystkim wyrazów na „k", „ch" czy „j" od czasu zastosowania kulturyzatora na Wykopie znaleźć można sformułowania takie jak „kurtka na wacie", „nieoptymalnie" czy... „fanfaronić".
Agencja została także nagrodzona w rozstrzygniętym wczoraj wieczorem konkursie Klubu Twórców Reklamy dwiema złotymi nagrodami: w kategoriach media – za kreatywne wykorzystanie mediów cyfrowych, oraz w kategorii media interaktywne – za reklamę w mediach społecznościowych.
Konkurs KTR to najważniejszy obok Effie konkurs nagradzający najlepsze w Polsce kampanie reklamowe. W konkursie Effie nagrody przyznawane są tym kampaniom, które okazały się najskuteczniejsze, w konkursie KTR nagradzane są pomysł i kreatywność twórców.
W tym roku ponad setce jurorów KTR przewodniczył Jeff Benjamin, szef kreatywny nowojorskiej agencji reklamowej JWT North America.
Sam Klub Twórców Reklamy nagrodził własną nagrodą kampanię „Bardzo Dobre Maniery" zrealizowaną w ramach programu Polskiego Czerwonego Krzyża „Godne Dzieciństwo", a przygotowaną przez agencję Cheil Poland. W internetowych spotach bohater kampanii Tadeusz snuł zabawne rozważania na temat dobrych manier, „czyli z francuska – survivalu", by pod koniec informować, że w wybranych restauracjach w 18 miejscowościach Polski pozostawienie na talerzu sztućców ułożonych w krzyż skutkuje wsparciem PCK. Kelner wraz z rachunkiem przynosi wtedy cegiełkę potwierdzającą dobrowolną i nieopodatkowaną wpłatę 5 zł przeznaczaną potem przez PBK na zakup ciepłych posiłków dla dzieci.