Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2019 15:38 Publikacja: 18.07.2019 15:38
Foto: Bloomberg
Użytkownicy Instagrama (i innych mediów społecznościowych) bardzo lubią obserwować liczbę polubień (tzw. lajków) na swoich kontach. Chętnie też się porównują i wręcz walczą o coraz więcej lajków. Najnowsza decyzja Instagrama może im to utrudnić, ale dla ich dobra. Popularny serwis postanowił bowiem testowo ukryć w niektórych krajach liczbę lajków, by „usunąć presję” na użytkowników.
Aktualnie użytkownicy Instagrama widzą liczbę polubień każdego postu, niezależnie od tego, czy go zamieścili czy nie. W teście Instagrama przy cudzych postach zobaczą tylko informację o jednym z lubiących z dopiskiem „i inni”, a dokładną liczbę będą mogli zobaczyć dopiero po kliknięciu w tę informację. Przy własnych treściach dla użytkowników nic się nie zmieni. Test Instagrama w Australii, Japonii, Irlandii, Nowej Zelandii czy Brazylii jest rozszerzeniem testu z Kanady, który rozpoczął się w maju bieżącego roku.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas