Reklama

Lokalne sieci nie będa Netfliksem?

Sprzedaż dostępu do internetu, telefonu i?telewizji w pakiecie przestanie się opłacać małym operatorom. Propozycje mają dla nich inni gracze.

Publikacja: 29.03.2015 22:00

Mali lokalni dostawcy Internetu powinni poszukać nowej strategii niż sprzedaż usług triple play, bo

Mali lokalni dostawcy Internetu powinni poszukać nowej strategii niż sprzedaż usług triple play, bo z Netfliksem nie wygrają.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

Zmiany w?strategii właścicieli sieci szerokopasmowych wymusza wizja wejścia do Polski międzynarodowych graczy OTT, którzy dostarczają treści po łączach należących do innych podmiotów, jak np. robi to Netflix.

– Jesteśmy w?przededniu ich wejścia. Spowodują rewolucję – uważa Michał Reutt, dyrektor marketingu i?strategii hurtowej Orange Polska. Ten telekom w?ostatnim czasie wydaje się mniej intensywnie walczyć o?klientów usług telewizyjnych, choć nie rezygnuje ze strategii sprzedaży usług innego typu (bankowości, prądu, itp.). Podobnie postępują inni operatorzy komórkowi, poza Plusem, który ma w?swojej grupie płatną telewizję i?proponuje dostęp do serwisu Ipla użytkownikom internetu.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Media
Czy Amerykanie wygrali bitwę o TikToka?
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Reklama
Reklama