Reklama
Rozwiń
Reklama

Lokalne sieci nie będa Netfliksem?

Sprzedaż dostępu do internetu, telefonu i?telewizji w pakiecie przestanie się opłacać małym operatorom. Propozycje mają dla nich inni gracze.

Publikacja: 29.03.2015 22:00

Mali lokalni dostawcy Internetu powinni poszukać nowej strategii niż sprzedaż usług triple play, bo

Mali lokalni dostawcy Internetu powinni poszukać nowej strategii niż sprzedaż usług triple play, bo z Netfliksem nie wygrają.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

Zmiany w?strategii właścicieli sieci szerokopasmowych wymusza wizja wejścia do Polski międzynarodowych graczy OTT, którzy dostarczają treści po łączach należących do innych podmiotów, jak np. robi to Netflix.

– Jesteśmy w?przededniu ich wejścia. Spowodują rewolucję – uważa Michał Reutt, dyrektor marketingu i?strategii hurtowej Orange Polska. Ten telekom w?ostatnim czasie wydaje się mniej intensywnie walczyć o?klientów usług telewizyjnych, choć nie rezygnuje ze strategii sprzedaży usług innego typu (bankowości, prądu, itp.). Podobnie postępują inni operatorzy komórkowi, poza Plusem, który ma w?swojej grupie płatną telewizję i?proponuje dostęp do serwisu Ipla użytkownikom internetu.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama