Aktualizacja: 05.05.2015 12:01 Publikacja: 05.05.2015 12:01
Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski
Z badania ARC Rynek i Opinia dla Home.pl wynika że firmy małe i średnie stawiają na ekspansję zagraniczną. 55 proc. respondentów twierdzi, że działa na rynku niemieckim, 28 proc. - francuskim, 21 proc. czeskim, 20 proc. brytyjskim. Najpopularniejszymi krajami poza UE są Ukraina i Rosja. Działa tam jednak tylko odpowiednio 16 i 11 proc. przebadanych firm.
Home.pl podaje, że posiadanie adresu internetowego w domenie .eu ułatwia polskim mikro- i małym przedsiębiorcom prowadzenie biznesu za granicą oraz poprawia wizerunek firmy w oczach międzynarodowych kontrahentów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas