Reklama
Rozwiń

Branża podpowiada, jaki powinien być nowy Megapanel

Od nowego wykonawcy badania polskiej sieci – firmy Gfk – branża oczekuje m.in. nadążania z metodologią za zmianami zachodzącymi na rynku i przyspieszenia podawania jego wyników.

Publikacja: 27.05.2015 22:00

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi.

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi.

Foto: Bloomberg

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi. Przez ostatnią dekadę Megapanel obsługiwał Gemius. Robił to na zlecenie należącej do wydawców internetowych spółki Polskie Badania Internetu.

Od stycznia 2016 r. wykonywanie badania aż na cztery lata przejmie GfK. – Aktualna wersja badania była prowadzona przez wiele lat bez większych zmian. Zdecydowanie za długo. Rynek internetowy wykonał w tym czasie ogromny skok, który można porównać niemal z kolejnym etapem cywilizacyjnym – chociażby pod kątem liczby urządzeń. Dziś mówimy już nie tylko o desktopie, ale także o mobile, smart tv i innych kanałach – komentuje Michał Wilczyński, menedżer ds. mediów cyfrowych w Starcom MediaVest Group.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama