Branża podpowiada, jaki powinien być nowy Megapanel

Od nowego wykonawcy badania polskiej sieci – firmy Gfk – branża oczekuje m.in. nadążania z metodologią za zmianami zachodzącymi na rynku i przyspieszenia podawania jego wyników.

Publikacja: 27.05.2015 22:00

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi.

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi.

Foto: Bloomberg

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi. Przez ostatnią dekadę Megapanel obsługiwał Gemius. Robił to na zlecenie należącej do wydawców internetowych spółki Polskie Badania Internetu.

Od stycznia 2016 r. wykonywanie badania aż na cztery lata przejmie GfK. – Aktualna wersja badania była prowadzona przez wiele lat bez większych zmian. Zdecydowanie za długo. Rynek internetowy wykonał w tym czasie ogromny skok, który można porównać niemal z kolejnym etapem cywilizacyjnym – chociażby pod kątem liczby urządzeń. Dziś mówimy już nie tylko o desktopie, ale także o mobile, smart tv i innych kanałach – komentuje Michał Wilczyński, menedżer ds. mediów cyfrowych w Starcom MediaVest Group.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie