Reklama
Rozwiń
Reklama

Alibaba tworzy konkurencję dla Netflixa

Chiński lider e-handlu informuje o planach stworzenia własnej wersji serwisu Netflix.

Publikacja: 15.06.2015 18:35

Alibaba tworzy konkurencję dla Netflixa

Foto: Bloomberg

Według Liu Chunninga, dyrektora odpowiedzialnego w Alibabie za segment cyfrowej rozrywki, nowa usługa ma wejść na rynek już za dwa miesiące. Celem firmy jest stworzenie nowego multimedialnego centrum skierowanego do użytkowników w różnym wieku. Każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, rodziny korzystające z tzw. Tmall Box Office (TBO) za pośrednictwem dekoderów Alibaby dostaną do dyspozycji chińską wersję Netflixa połączonego z HBO.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama