Alibaba tworzy konkurencję dla Netflixa

Chiński lider e-handlu informuje o planach stworzenia własnej wersji serwisu Netflix.

Publikacja: 15.06.2015 18:35

Alibaba tworzy konkurencję dla Netflixa

Foto: Bloomberg

Według Liu Chunninga, dyrektora odpowiedzialnego w Alibabie za segment cyfrowej rozrywki, nowa usługa ma wejść na rynek już za dwa miesiące. Celem firmy jest stworzenie nowego multimedialnego centrum skierowanego do użytkowników w różnym wieku. Każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, rodziny korzystające z tzw. Tmall Box Office (TBO) za pośrednictwem dekoderów Alibaby dostaną do dyspozycji chińską wersję Netflixa połączonego z HBO.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama