Reklama
Rozwiń
Reklama

Alibaba tworzy konkurencję dla Netflixa

Chiński lider e-handlu informuje o planach stworzenia własnej wersji serwisu Netflix.

Publikacja: 15.06.2015 18:35

Alibaba tworzy konkurencję dla Netflixa

Foto: Bloomberg

Według Liu Chunninga, dyrektora odpowiedzialnego w Alibabie za segment cyfrowej rozrywki, nowa usługa ma wejść na rynek już za dwa miesiące. Celem firmy jest stworzenie nowego multimedialnego centrum skierowanego do użytkowników w różnym wieku. Każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, rodziny korzystające z tzw. Tmall Box Office (TBO) za pośrednictwem dekoderów Alibaby dostaną do dyspozycji chińską wersję Netflixa połączonego z HBO.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama